Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine rusalka-design.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Vsi podatki na spletni strani in slike izdelkov so zgolj informativne narave. Pri objavljenih slikah izdelkov in izdelkih v živo lahko pride do manjšega odstopanja v barvah zaradi svetlobe pri slikanju in obdelave slik.
Vsi elementi spletne strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega obvestila in pisnega soglasja.
S spletno trgovino rusalka-design.si upravlja:
- Anja Matkovič, ODD (vpisan pod številko 13581)
- Primostek 25a
- 8332 Gradac
- Davčna št.: 16953703
- IBAN: SI56 3400 0101 0931 260 (odprt pri BANKA SPARKASSE D.D.)
- BIC/SWIFT: KSPKSI22
(v nadaljevanju »ponudnik«), ponudnik storitev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine rusalka-design.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka iz vpisa v poslovni register),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine rusalka-design.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila brez odloka zapadlosti.
Izdelki narejeni po naročilu
Ponudnik želi prisluhniti vsaki svoji kupcu posebej, zato je na voljo tudi naročilo unikatnih izdelkov narejenih po naročilu, ki so običajno zaradi posebnih želja in posledično več dela, nekoliko dražji od izdelkov, ki so trenutno na zalogi v spletni trgovini.
POSTOPEK naročila izdelkov po naročilu
Kupec izpolni svoje podatke za povpraševanje ali ponudniku pošlje sporočilo na anja@rusalka-design.si.
- Na e-mail kupca bo ponudnik odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 48 ur.
- Pri unikatnih izdelkih narejenih po naročilu, se kupec in ponudnik dogovorita kakšne so njene osebne želje glede barve, oblike, dolžine, velikosti, …
- Ko je dogovor med kupcem in ponudnikom sklenjen in potrjen, bo ponudnik kupcu poslal predračun z vključenimi stroški pošiljanja (če se kupec odloči za pošiljanje po pošti), ta ga mora v roku treh (3) delovnih dni plačati.
- Ko je nakazilo vidno na računu ponudnika, bo ta začel z izdelavo izdelka. Izdelek bo izdelan najkasneje v sedmih (7) dneh od prejema plačila, razen če se kupec in ponudnik ne dogovorita drugače.
- Dokončane izdelke bo ponudnik poslikal in kupcu po e-mailu poslal slike, pri katerih lahko pride do manjšega odstopanja pri barvah, zaradi svetlobe pri slikanju in obdelave slik. Nato bo paket z unikatnimi izdelki oddal s priporočeno pošiljko na Pošto Slovenije.
Pri unikatnih izdelkih, ki so izdelani po naročilu in so prilagojeni kupčevim osebnim željam, odstop od pogodbe ni mogoč. Prav tako na unikatne izdelke po naročilu NE veljajo popusti in znižanja.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu,
- z nakazilom na bančni račun ponudnika,
- s plačilom preko odkupnine pri prevozniku.
Cene
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik ni davčni zavezanec za DDV, zato cene ne vsebujejo obračunan DDV.
Cene so navedene v evrih (EUR ali €). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez vnaprejšnjega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Popusti, nagradne igre in ostale ugodnosti
V spletni trgovini, v kategoriji Znižani izdelki, skozi celo leto potekajo različni popusti. Znižane cene unikatnih izdelkov so jasno navedene ob izdelku, ki je trenutno v akciji.
Kupec pa občasno prejme po e-mailu, v nagradnih igrah ali na Facebook-u, Instagramu, ipd., vrednostni bon (Kodo ugodnosti) v obliki darilnega bona, ki je v določeni vrednosti in ga lahko uporabi nad določeno vsoto, ki je zapisana poleg vrednosti bona. Izkoristi se ga tako, da v košarici, v okence »Koda ugodnosti« vnese prejeto kodo in stisne na gumb »Uporabi kupon«. Pod podatki o naročilu se tako prikaže znesek popusta.
Vrednostni boni v obliki darilnega bona veljajo samo v točno določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Uporabijo se lahko na izdelke, ki so v tistem trenutku na zalogi, ni pa jih možno uveljavljati na izdelke po naročilu in nakupe darilnih bonov. Kode ugodnosti med seboj niso združljive, tako lahko kupec ob vsakem nakupu uporabi samo eno kodo. Vrednostnih bonov v obliki darilnega bona ni možno zamenjati za denarna izplačila.
V kolikor kupec kupi unikatne izdelke pred popusti ali prejetim vrednostnim bonom, ni upravičen do dodatnih ugodnosti ali popustov, četudi so znižani enaki izdelki.
Nagradne igre
Na družabnem omrežju Facebook, Instagram, ponudnik občasno priredi tudi kakšno Nagradno igro, namenjeno vsem sledilcem strani ponudnika. Nagradne igre potekajo v točno določenih obdobjih, ki so jasno zapisana v objavi. Nagrade so lahko različni izdelki, vrednostni boni za popuste ali paketki presenečenja, ki jih organizator izbira sam. Na izbiro nagrade udeleženci nagradne igre ali nagrajenci ne morejo vplivati, razen če je s strani ponudnika navedeno drugače.
V nagradni igri lahko sodelujejo vsi sledilci ponudnika na različnih družbenih omrežjih, ki izpolnjujejo pogoje nagradne igre in so starejši od 18 let. Nagradne igre imajo lahko različna pravila in pogoje sodelovanja, zato je treba upoštevati napisana pravila o sodelovanju. S sodelovanjem v nagradni igri se nagrajenec strinja z objavo svojega imena, ter fotografije, ki jo mora poslati ob prejemu nagrade.
Prevzem nagrade
Izžrebanec po navodilih ponunika sporoči svoj naslov, na katerega mu priporočeno pošlje nagrado. Izžrebanec je dolžan poslati sliko s prejeto nagrado in svoje mnenje/komentar.
Brezplačna poštnina
V spletni trgovini ponudnik občasno nudi tudi brezplačno poštnino za vsa naročila poslana znotraj Slovenije. Kupci so za brezplačno poštnino obveščeni preko e-novic, Facebooka, Instagrama ali spletne strani ponudnika.
Postopek nakupa
Izbira izdelkov
Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.
Košarica
Ko kupec izbere vse želene izdelke, stisne na gumb »Košarica«, ki je v zgornjem desnem kotu spletne strani. Če kateri izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X«, ki je pred sliko izdelka/artikla. Če ima kupec kodo ugodnosti, ki jo je dobil po e-mailu, na Facebook-u ali za darilo, jo vnese v polje »Koda ugodnosti« in stisne na gumb »Uporabi kupon«. Da je bil kupon uporabljen, kupec vidi odštet znesek popusta pod naročenimi izdelki. Kupec se v tem koraku odloči za način dostave in klikne na gumb »Najprej na naročilo«
Zaključek nakupa
Kupec izpolni Podrobnosti o plačniku in dostavi, pregleda svoje naročilo, ter izbere način plačila. V tem koraku ima tudi še vedno možnost spreminjanja načina dostave. Če ima kupec ob nakupu kakšne pripombe ali vprašanja, to zapiše v okence »Opombe ob naročilu«, pod »Opombe pri naročilu« tudi zapiše, če je naročilo namenjeno za darilo, da ponudnik temu primerno pripravi paket. Pred zaključkom nakupa mora kupec prebrati, se strinjati in sprejeti Pogoje sodelovanja. S klikom na »Zaključi nakup« se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi unikatnimi izdelki. Ko kupec potrdi naročilo (S klikom na gumb »Zaključi nakup«), sprememba naročila preko spletne strani www.rusalka-design.si ni več možna.
Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec še možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče v 1 uri od oddaje naročila, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Preklic naročila
Kupec v roku 1 ure možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na prejet e-mail, v katerem so vsi podatki o naročilu, odgovori – Prosim za preklic naročila.
Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Odstop od nakupa in vračilo izdelkov
Če kupec s prejetimi izdelki ni zadovoljen ali bi rad odstopil od nakupa, je potrebno ponudnika v roku štirinajstih (14) dni od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) o tem obvestiti pisno ali preko e-pošte na anja@rusalka-design.si, brez da bi mu bilo potrebno navesti razlog za odstop. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
Vsi izdelki morajo biti v štirinajstih (14) dneh od opravljenega nakupa (datum, je zapisan na računu) poslani s priporočeno pošiljko in ustrezno zaščiteni (obvezno v prejeti škatlici) na naslov ponudnika. Pošiljk z odkupnino ponudnik NE sprejema.
Poslanim izdelkom je OBVEZNO potrebno priložiti kopijo računa in številko TRR računa, saj je vračilo denarja možno izključno na TRR račun kupca. Skladno s splošnimi pogoji poslovanja morajo biti vrnjeni izdelki:
– nerabljeni (noben od izdelkov ne sme biti nošen),
– nepoškodovani,
– v nespremenjeni količini (vrniti je potrebno celotno naročilo, tudi darilo, če ga je kupec prejel poleg prejetih izdelkov)
– ter v originalni in nepoškodovani embalaži, vključno z vsemi deklaracijami (kartončki), ki ne smejo biti odstranjeni z izdelkov.
Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
IZJEME, ki jih ni možno vrniti:
- izdelki izdelani po naročilu.
Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago vrnil v zakonskem roku in v skladu s splošnimi pogoji, mu ponudnik vrne denar za že plačane izdelke (razen za stroške pošiljanja), najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja vrnjenega blaga, izključno na transakcijski račun kupca.
Stroški, ki bremenijo kupca v zvezi z odstopom od naročila, je strošek poštnine pri vračilu izdelkov, ter strošek pakiranja in poštnine, ko mu je bil paket poslan, zato se kupcu od končnega zneska nakupa odšteje strošek za strošek pošiljanja, ki je ob tem nastal.
Garancija
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih izdelkov ali na računu.
Dostava in vračilo
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).
V kolikor ni drugače določeno, je rok dostave 2-7 dni. Za določene izdelke, ki se naročajo po naročilu, vas obvestimo o roku dobave ob naročilu.
Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošta Slovenije si pridružuje pravico do dostave pošiljke v roku 3 dni od obvestila o odpremljeni pošiljki.
Ponudnik in kupec se lahko dogovorita za dostavo ponudnika ali osebni prevzem. Ponudnik in kupec se morata za termin in pogoje za osebni prevzem dogovoriti pred sklenitvijo posla, pisno preko e-mail sporočila ali druge oblike pisne komunikacije ( sporočila preko Facebook, Instagram, ipd).
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 31.03.2022